STYCZEŃ
Szanowni Państwo,
Wasze dziecko z sukcesem zakończyło drugi rozdział podręcznika Hello Cheeky. Tematem przewodnim rozdziału jest rodzina. Wasze dziecko miało również okazję zapoznać się ze słowami duck (kaczka), yellow (żółty) oraz one (jeden).
Dzieci wysłuchały historyjki It’s bathtime!, w której mama, tata i Cheeky pomagają niemowlęciu szukać zgubionej w dużej wannie kaczuszki. W końcu Cheeky’emu udaje się znaleźć ukrytą pod pianą zabawkę.
Państwa dziecko śpiewało również piosenkę I love you!, w której posyłało buziaka członkom rodziny. Druga piosenka, The duck family song, opowiada historię małej, żółtej kaczuszki, która wybrała się na dwór, żeby się pobawić.
W grudniu poświęciliśmy kilka zajęć na tematykę świąteczną. Dzieci poznały słownictwo, takie jak Christmas tree (choinka), bell (dzwonek), present (prezent), star (gwiazda), green (zielony) oraz red (czerwony). Rozmawialiśmy również na temat tradycji bożonarodzeniowych w krajach anglojęzycznych.
Ponownie zachęcam do zaangażowania się w proces nauki języka angielskiego, śpiewając z dziećmi poznanych na zajęciach piosenek również w domu.
I love you!
Mummy, mummy,
I love you! (wykonaj gest przytulania)
Mummy, mummy,
A kiss for you. (poślij buziaka)
Daddy, daddy,
I love you! (wykonaj gest przytulania)
Daddy, daddy,
A kiss for you. (poślij buziaka)
Baby, baby,
I love you! (wykonaj gest przytulania)
Baby, baby,
A kiss for you. (poślij buziaka)
Mummy, daddy, baby
I love you! (wykonaj gest przytulania)
The duck family song
One yellow duck (pokaż jeden palec)
Goes out to play, (kołysz się jak kaczka i zrób jeden krok do przodu)
One yellow duck, (pokaż jeden palec)
Quack, quack! Quack, quack! (wykonaj dłońmi gest mówienia)
Mummy duck says
Where’s Baby duck? (wykonaj gest zapytania)
Mummy duck says
Quack, quack! Quack, quack! (wykonaj dłońmi gest mówienia)
Daddy duck says
Where’s Baby duck? (wykonaj gest zapytania)
Daddy duck says
Quack, quack! Quack, quack! (wykonaj dłońmi gest mówienia)
One yellow duck (pokaż jeden palec)
Comes back, comes back. (kołysz się jak kaczka i zrób jeden krok do przodu)
One yellow duck, (pokaż jeden palec)
Quack, quack! Quack, quack! (wykonaj dłońmi gest mówienia)
Mam nadzieję, że obserwowanie postępów, jakie czyni Państwa dziecko wspólnie z Cheekym i jego przyjaciółmi, sprawia Państwu radość.
Pozdrawiam serdecznie,
Grażyna Krygier
PAŹDZIERNIK
Szanowni Państwo,